Adscrypto – słówko o zewnętrznych zyskach w programie

adscryptoDzisiaj kilka słów więcej w temacie zysków zewnętrznych, jakie generuje program Adscrypto i jego admini, oraz o tym, jak czytać cotygodniowe zestawienie finansowe, które jest publikowane na stronie tego programu revenue share.

Mało którzy właściciele programów opartych na modelu wynagradzania „z podziału zysków” pokazują gdzie i jak lokują firmowe środki, a ponieważ Adscrypto jest tutaj ciekawym wyjątkiem, to myślę, że warto temu poświęcić kilka słów.

Na początek: kiedy usłyszałam, że admini (Ajit Ghorpade i Zahid Jadoon) będą co tydzień publikowali raport finansów firmy, to w pierwszym momencie byłam absolutnie Przeciw takiemu pomysłowi. Mamy już lekcje z innych programów, które nazbyt otwarcie chwaliły się tym, ile mają „na kontach” i kończyło się to atakami hakerów, włamaniami i kradzieżami środków, więc od razu pomyślałam o powtórce z rozrywki. To, co łatwo dostępne – kusi. Na szczęście: raport finansów w Adscrypto nie pokazuje wszystkiego, więc nie zobaczymy w nim konkretnych sum jakie firma zarabia, a jedynie… procenty (uf)

A ponieważ nie wiadomo od jakich kwot są owe procenty, to i oko złodzieja nie kusi.

 

Skąd Adscrypto generuje zewnętrzne zyski?

 

Wg oficjalnych informacji, które znajdziemy i na stronie programu, i w grupie programowej, którą na Facebooku prowadzą sami admini są to:

– zyski z reklam sprzedawanych w Adscrypto (loginowe, bannerowe, startowe, kampanie mailowe – to jest bardzo fajna rzecz tak przy okazji, warto skorzystać, oraz z reklam płatnych za kliknięcie, i wyświetlanych przed każdą wypłatą robioną przez użytkownika – tu trzeba obejrzeć 3 reklamy, z których Adscrypto ma zyski i przed każdym zakupem adpacka w Adscrypto – tu również trzeba obejrzeć 3 reklamy, z których firma ma zyski).

– zyski z reklam własnych, które Adscrypto emituje w programie i które tam oglądamy  (są to m.in reklamy programów partnerskich jak np kraników do zbierania darmowych BTC -z reflinkiem Adscrypto- , czy innych systemów  afiliacyjnych, na których Adscrypto zarabia, produkty do kupienia w ramach programów partnerskich, z których firma ma prowizje – np ostatnio była to reklama popularnych Ledgerów do przechowywania kryptowalut, które można było kupić przez stronę – dając tym samym firmie „zysk w prostaci prowizji”. Adscrypto puszcza też w środku swoje reklamy popularnego AliExpress – i wybiera je na tyle tematycznie, że można powiedzieć idealnie pasują do profilu osób rejestrujących się w firmie tj. działających w sieci, zarabiających przez net, handlujących kryptowalutami itd. Z tego co wiem w AliExpress jest to prowizja 3-6% od sprzedaży przez „reflink”) .

– zyski z tradingu na kryptowalutach (i to jest „klucz programu” i rzecz nie tylko na czasie, ale i z ogromnymi perspektywami). Wspominałam o tym w ostatnim wpisie, screen dla przypomnienia:

doadscrypto

I tutaj warto zwrócić uwagę na to, że admini Adscrypto nie są osobami, które zaczęły trading „wczoraj”, tylko zajmują się tym znacznie dłużej i chyba można powiedzieć, że robią to niemal zawodowo, zwłaszcza, że na Facebooku prowadzą też grupę w której uczą tradingu na kryptowalutach, pokazują możliwość, screeny, wykresy, działania. A dodatkowo potrafią i wspomnieć o reakcjach ludzi przy różnego rodzaju sytuacjach na rynku (i tu pamiętam fajny post o chciwości vs strachu + o cierpliwości na rynku krypto). Jeśli nie jesteś w tej grupie, warto dołączyć:

Link: https://www.facebook.com/groups/AdscryptoTrading/

adscyrpto tradingadscyrpto trading

 

Czy te źródła zewnętrzne mnie przekonują? Otóż: Tak.

Jasne, że gwarancji sukcesu nie daje NIC i różne są sytuacje na rynku, ale na ten moment fajnie działa mi się w Adscrypto wiedząc, że nie kiszą środków na procesorach, tylko obracają nimi i je pomnażają. Dla mnie to duży plus.

Dodatkowo co około 7 dni admini publikują tutaj: https://adscrypto.com/public/finacialpage  tzw. raport finansowy, z którego możemy dowiedzieć się:

Ile w danym tygodniu (procentowo) wpłynęło środków do programu (inflow) i ile wypłynęło (wypłaty- outflow).
I tu na przykładzie ostatniego miesiąca mamy:

raport adscrypto

 

Jest też zgrabna tabelka pokazująca ile z tego stanowiły przychody z kupowanych reklam, a ile trading. Różnica jest spora: reklamy to ledwie 7-12 % zysków, abonamenty 5-10%, i trading kryptowalutowy: 78-88 %. To pokazuje, że same reklamy jako źródło zysków wcale nie „powalają szałem”. I jednocześnie uświadamia nam, że poza nimi w programie musi być COŚ więcej ze źródeł zewnętrznych, niż nastawianie się wyłącznie na sprzedaż reklam.

Dodatkowo, jeśli siedzicie trochę w kryptowalutach – to na końcu tego raportu można zobaczyć na jakich coinach zarobili admini Adscrypto, po jakim kursie kupili, sprzedali i czy „kisili środki” dłużej, czy też grali na krótko i na mniejszych, ale „szybszych” procentach zysku.

Zdecydowanie ciekawe informacje.

Ale i uwaga: należy tu pamiętać, że admini tego programu pokazują nam tylko tyle, ile chcą pokazać więc też na te informacje wypadałoby brać poprawkę 🙂 Fajnie, że są, cieszą oko – ale tak czy siak – czuwamy.

O 🙂

.

 

2 komentarze

Dodaj komentarz