Bezzz Wizjer #29. „Sponsor” w biznesach rekomendacyjnych: zmieniać czy uczyć się tylko od jednego?
Czym jest Bezzz Wizjer i… po co to komu?
A no Bezzz Wizjer jest moim pomysłem na pogadanie sobie w temacie, który akurat wpadł mi do głowy, i który w jakiś sposób mnie zainspirował.
Bez wizji.
Bez włączania kamery.
Bez slajdów, prezentacji, instrukcji i innych rozpraszaczy.
O! Takie słuchowisko, które sobie puszczasz i leci, a Ty możesz w tym czasie wieszać pranie 😉
A ja… no cóż, możesz sobie po prostu wyobrazić, że jestem tam, po drugiej stronie, w jakiejś badziewnej piżamie, z kubkiem kawy, nieuczesana i bez makijażu, ale za to z jakąś „weną” żeby sobie pogadać.
Tematyka? A różnie. Czasem marketingowo, a czasem nie.
Zależy na co będę mieć wenę 🙂
Bezzz Wizjer #29. „Sponsor” w biznesach rekomendacyjnych: zmieniać czy uczyć się tylko od jednego?
No to zmieniać tych „sponsorów” czy nie zmieniać?
Pewnie wiele razy słyszałeś o tym, żeby nie skakać z kwiatka na kwiatek i NIE zmieniać sponsorów w mlm czy innych tematach rekomendacyjnych, które robisz. Żeby trzymać się tylko jednego i na zawsze. Blabla… czy aby? Czy aby na początku Twojej marketingowej drogi to rzeczywiście jest takie dobre?
Tu znajdziesz więcej odcinków do posłuchania.