Dodawanie znajomych na Facebooku

znajomi na facebookuW marketingu rekomendacyjnym niezwykle ważne jest stałe docieranie do  nowych kontaktów, które mogą w przyszłości stać się naszymi klientami lub partnerami. Jak filtrować takie znajomości i czy warto dodawać do znajomych na FB ludzi o profilach fejkowych, bezosobowych lub wyjątkowo tajemniczych?

Czym się kierować, jeśli dostajemy takie zaproszenia do znajomych i na co zwrócić uwagę? A może sam stosując regułę 70/30 ( 70% czasu to pozyskiwanie nowych kontaktów, 30% wspieranie starych) wysyłasz zaproszenia do różnych osób i chciałbyś się dowiedzieć co powinno przykuć Twoją uwagę?

Na poniższym nagraniu poruszamy też kwestię ustawień prywatności na własnym profilu FB, które decydują o tym, czy obserwujący Cię ludzie widzą Twoich znajomych czy nie. Jakie to ma znaczenie i na jakie „efekty uboczne” musisz się przygotować, jeśli wszystkim będziesz pokazywał wszystko?

Dodawanie znajomych na FB – co się kryje za różnymi profilami?

Rozmowa z Pawłem Pieczką i Grzegorzem Sałańskim

Znajomi na Facebooku, analiza profili i przegląd prywatności

  • Konto bezosobowe i ich odbiór w różnych sytuacjach
  • Konta „kreskówkowe, śmieszkowe i inne bohaterskie”
  • Znajomi widoczni tylko dla znajomych
  • Marketing otwarty i pokazywanie innym własnej listy znajomych na FB




Więcej naszych pomysłów i rozkminek związanych z prowadzeniem facebooka i wykorzystywaniem go jako narzędzia do marketingu, znajdziesz na FanPage „Swoją Drogą”.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.