Dodawanie znajomych na Facebooku
W marketingu rekomendacyjnym niezwykle ważne jest stałe docieranie do nowych kontaktów, które mogą w przyszłości stać się naszymi klientami lub partnerami. Jak filtrować takie znajomości i czy warto dodawać do znajomych na FB ludzi o profilach fejkowych, bezosobowych lub wyjątkowo tajemniczych?
Czym się kierować, jeśli dostajemy takie zaproszenia do znajomych i na co zwrócić uwagę? A może sam stosując regułę 70/30 ( 70% czasu to pozyskiwanie nowych kontaktów, 30% wspieranie starych) wysyłasz zaproszenia do różnych osób i chciałbyś się dowiedzieć co powinno przykuć Twoją uwagę?
Na poniższym nagraniu poruszamy też kwestię ustawień prywatności na własnym profilu FB, które decydują o tym, czy obserwujący Cię ludzie widzą Twoich znajomych czy nie. Jakie to ma znaczenie i na jakie „efekty uboczne” musisz się przygotować, jeśli wszystkim będziesz pokazywał wszystko?
Dodawanie znajomych na FB – co się kryje za różnymi profilami?
Rozmowa z Pawłem Pieczką i Grzegorzem Sałańskim
Znajomi na Facebooku, analiza profili i przegląd prywatności
- Konto bezosobowe i ich odbiór w różnych sytuacjach
- Konta „kreskówkowe, śmieszkowe i inne bohaterskie”
- Znajomi widoczni tylko dla znajomych
- Marketing otwarty i pokazywanie innym własnej listy znajomych na FB