Dywersyfikacja czy koncentracja?
Dywersyfikacja czy koncentracja?
W pełni skupione działanie w jednym projekcie, firmie, systemie opartym na MLM czy też różnorodność tematów i dzielenie swoich źródeł dochodu na różne strony?
Jedno czy drugie?
A może przemyślana strategia, która pozwoli na miks obu w/w i będzie dzięki temu miała konkretne plusy (ale i minusy?).
Jak działasz w marketingu, który robisz? Skupiasz się na jednym projekcie w nieskończoność, bo wiesz, że znalazłeś najlepszy na świecie i po prostu nie chcesz robić nic innego, czy może myślisz inaczej?
Garść myśli w temacie dywersyfikacji i koncentracji, ale też ryzyka w różnego rodzaju projektu i kilka pomysłów na strategię działań, która być może zmnimalizuje Twoje ryzyko w sieci.
Dywersyfikacja czy koncentracja?
Kto tu źle rozumie temat dywersyfikowania i jak ocenić ile czasu budować dany projekt?
Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość: wyłącznie w naszej grupie marketingowej na FB (jest darmowa).
Jak do niej dołączyć? Napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, fejk profili, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).
Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnych biznesów, projektów, firm, cudów, itd.
Po prostu Marketing.
.