Jak przestać się mielić w tym samym sosie? Marketing

sos marketingowyMasz czasem wrażenie, że działając w marketingu rekomendacyjnym wciąż mielisz sie w tym samym sosie?

Na facebooku wciąż widzisz tych samych ludzi, te same twarze, te same zdania, myśli, komentarze.

Nie widać nowego zaangażowania, nie widać ani nowych znajomości, ani nowych potencjalnych klientów. Dlaczego? W którym momencie wszedłeś do tego sosu, i dlaczego nie możesz do niego dorzucić niczego nowego?

Temat nowych kontaktów i ich pozyskiwania plus wsparcia i utrzymywania starych relacji w marketingu rekomendacyjnym, wraca co jakiś czas i co ciekawe, jest niezmiennie aktualny. Bo jak bardzo byśmy się nie starali to z czasem dochodzimy do momentu, w którym znów i znów i znów… wpadamy w ten sam sos!

Jakie są sposoby na to, żeby systematycznie wychodzić z tej papki i móc rozwijać skrzydła dalej, więcej?

Nagranie:

Jak przestać się mielić w tym samym sosie?

I jak docierać do nowych rynków?

Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość wyłącznie w darmowej grupie marketingowej na Facebooku.

Jak do niej dołączyć? Wyszukaj ją na fb (nazwa: Marketing.Start) i się zapisz lub napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, fejk profili, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).




Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnych biznesów, projektów, firm, cudów, itd.

Po prostu Marketing.

.