Jak zostać copywriterem? Wskazówki, pieniądze, doświadczenia i konkursy

copywriterZarabianie na pisaniu tekstów kusi wiele osób, ale… jak zacząć?

Co dokładnie robi copywriter, dla jakich firm może pracować i czy ktoś, kto nigdy nie próbował ma w tym zawodzie jakieś szanse?

Dziś rozmawiamy w temacie faktów i mitów związanych z zawodem copywritera, poruszamy kwestie trudnych początków, pracy za przysłowiową miskę ryżu, ale i drogi, którą warto przejść tylko po to, by nabrać doświadczenia i móc zobaczyć, jak taka praca wygląda od środka. Podobno copywritingiem mogą zajmować się tylko geniusze pióra, ale czy aby na pewno?

W świecie zdominowanym przez informacje, newsy, pozycjonowanie stron, promocję i marketing oraz cały szereg innych działań prowadzących wprost do sprzedaży – często okazuje się, że copywriter jest potrzebny praktycznie wszędzie. Ba! Szczególnie cieszy się zainteresowaniem firm sprzedających np śruby walcowe, gwoździe czy nawet zszywacze i segregatory.  Zdziwiłbyś się, jacy ludzie piszą teksty w tematach, o których nie masz bladego pojęcia i jeszcze na tym zarabiają!

Copywriter – czy każdy może nim zostać?

Rozmowa z Pawłem Pieczką, Fanpage „Swoją Drogą”

Na video omawiamy również:

Pojęcie copywritera i mylne wrażenie, że musi być on kimś absolutnie doskonałym w tworzeniu opowieści

Branże, dla których piszą copywriterzy

Stawki, jakie można zarobić na copywritingu

Sposoby na to, jak zacząć

Plus konkursy dla osób piszących, które mogą im pomóc w zaistnieniu w tym świecie.

.

Więcej rozmów tego rodzaju znajdziesz na Fanpage Swoją Drogą, gdzie co tydzień, w każdą środę o godzinie 19.00 gawędzimy w różnych tematach:) Zapraszamy do posłuchania na żywo.

2 komentarze

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.