Kalendarz postów na FB – co dodawać? Poniedziałek – środa

Praca w marketingu rekomendacyjnym z wykorzystaniem niezbędnego dziś do niej social medium, czyli Facebooka, często dostarcza nam sporych wyzwań.

Z pozoru może się wydawać, że żadnym wielkim problemem nie jest umieszczanie na swoim profilu FB postów związanych z pracą, zarabianiem pieniędzy, ale i pokazujących nasze codzienne życie, pasje, rodzinę. Z pozoru…

Bardzo często jest tak, że na samym początku patrzymy w ekran nieco tępawo zastanawiając się o czym pisać? Co mogłoby wzbudzić ciekawość ludzi siedzących po drugiej stronie monitora? Jak nie zniechęcić do siebie innych pisząc nagle o czymś, co do tej pory w ogóle nas nie interesowało? Jeśli dopiero zaczynasz działanie w dowolnej firmie marketingu rekomendacyjnego, to z pewnością wiesz, o czym mówię, prawda?

W poszukiwaniu pomysłów na codzienne posty na Facebooku przygotowaliśmy dla Was (i z Wami!) kalendarz z pomysłami na to, o czym pisać w poszczególne dni tygodnia. I… gdzie szukać inspiracji do nowych treści?

Obejrzyj,  powiedz jak dodawanie postów wygląda u Ciebie i jeśli masz dodatkowe pomysły – podziel się nimi w komentarzu!

Kalendarz z pomysłami na posty na FB

Rozmowa z Pawłem Pieczką

Czego jeszcze dowiesz się z powyższego nagrania?

  • Jakie godziny dodawania wpisów na FB są najlepsze zasięgowo?
  • Jak wykorzystać wiadomość powitalną na swoim FB, żeby uprzedzić znajomych, że nasza oś zacznie się zmieniać?
  • Jak uatrakcyjniać swoje wpisy poprzez stosowanie kontrastów i różnych emocji w różne dni?
  • Gdzie szukać pomysłów na posty poniedziałkowe?
  • Co najlepiej umieszczać we wtorki i środy?
  • Czy Twoje wpisy, zdjęcia i materiały video muszą być od razu profesjonalne i musisz wydawać mnóstwo pieniędzy na narzędzia i dobre telefony?

Więcej naszych rozmów różnych tematach znajdziesz na FanPage Swoją Drogą (tam możesz ich posłuchać na żywo i wziąć udział w prowadzonej przez nas dyskusji) oraz na tym blogu, w dziale Marketing.Start

One comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.