Marketing news lipiec 2022 – trendy i zmiany
Kolejny miesiąc za nami, czas więc na porcję ciekawostek z kategorii newsy, marketing lipiec 2022. Co tym razem w trawie piszczy i co się dzieje w internetach?
Newsy dodawane na bieżąco zawsze znajdziesz na tym kanale yotutube, a zbiorcze podsumowanie, czyli taki właśnie artykuł może mieć obsuwy 🙂 Czasem dzieją się rzeczy naprawdę ważne, więc warto na YT zerkać:)
Ale do rzeczy! Internet nie śpi, a tym bardziej nie śpią media społecznościowe, które co chwilę serwują nam jakieś warte uwagi nowinki.
Co nowego wydarzyło się w ostatnich trzydziestu dniach na Facebooku, Instagramie i w Google? Jakie narzędzia i funkcje wchodzą do gry? Co będzie „trendy” i czego nie może zabraknąć w naszych marketingowych działaniach? No i czy my w ogóle z tym wszystkim damy radę nadążyć? Sprawdzamy, ogarniamy, podpowiadamy!
Poniższy wpis jest oczywiście dużym skrótem i chyba nie sposób byłoby tu zmieścić wszystko, ale najważniejsze rzeczy są! Od punktów – w tekście, a całość, omówioną na video, znajdziesz w nagraniu na końcu artykułu.
Seria wpisów z tej kategorii pojawia się na blogu mniej więcej co miesiąc. Jest podsumowaniem zmian, ciekawostek i możliwości popularnych platform, jakie wykorzystujemy do działań marketingowych.
Marketing news 2022 – to bilans nowinek, wdrożeń i zapowiedzi z zakresu: Facebooka, Instagrama, Google i Seo, oraz blogowania i Content Marketingu. Poruszamy także aktualne informacje dotyczące YouTube, Video Marketingu, obróbki graficznej itd. Przegląd prowadzę wspólnie z Pawłem Pieczką, a o newsach na bieżąco dowiadują się subskrybenci kanału YT. Na koniec miesiąca, na Fanpage i tu na blogu pojawia się zbiorcze podsumowanie wszystkich ciekawostek.
Marketing lipiec 2022. Podsumowanie newsów
Najważniejsze nowinki – tu skrót, a na video na dole rozwiniecie + komentarze.
- Będzie tiktokizacja Facebooka? Co z nim dalej?
- Instagram będzie teraz promował pionowe zdjęcia.
- Wielka awaria protonmail – co się dzieje, o co chodzi?
- Nowe funkcje stron na Facebooku zobaczysz za 3 dni
- Nowe śledzące URL na Facebooku – o co chodzi?
- Facebook: dodaj do video muzykę licencjonowaną i zarabiaj na tym!
- Znacząca zmiana na Facebooku. Będzie można mieć jedno konto i kilka profili
- Już możesz kupować produkty przez czata na Instagramie
- Facebook wreszcie wziął się za porządki, ale też zapragnął być TikTokiem
- Są pierwsze kary: UOKiK kontra influencerzy
Źródła do omawianych nowinek znajdziesz w opisie poniższego video (przejdź na Youtube).
Video podsumowanie marketingowe
Na dziś to wszystko 🙂 Więcej podsumowań w dziale Marketingowe podsumowania.
Jeśli chcesz dodać coś ciekawego, co poza w/w wyszperałeś w sieci – zostaw komentarz.
Jeśli pomysł na takie comiesięczne zestawienia Ci się podoba – również będzie nam miło, jeśli dasz znać niżej 🙂