Marketing news luty 2022 – trendy i zmiany
Następny miesiąc za nami, czas więc na porcję ciekawostek z kategorii marketing news luty 2022. Zauważyliście, że przed chwilą kończył się rok, a tu już zleciał cały luty? Na świecie tyle się ostatnio dzieje, że ciężko śledzić jeszcze i bieżące sprawy social mediowe, więc ledwo daliśmy radę!
Co ciekawego działo się w tym miesiącu w świecie marketingu, social mediów i platform, które wspomagają budowanie i rozwój biznesów oraz marek?
Jakie zmiany serwują nam takie platformy jak Facebook, Instagram czy Youtube? Co nowego w Google i jaki to będzie miało wpływ na nasze działania? Sprawdźmy!
Wpis jest oczywiście dużym skrótem, a całość, omówioną na video, znajdziesz w nagraniu na końcu tekstu.
Seria wpisów z tej kategorii pojawia się na blogu mniej więcej co miesiąc. Jest podsumowaniem zmian i funkcjonalności na popularnych kanałach i platformach do działań marketingowych.
Marketing news luty 2022 – to bilans nowinek, wdrożeń i zapowiedzi z zakresu: Facebooka, Instagrama, Google i Seo, Blogowania i Content Marketingu. Poruszamy także aktualne informacje dotyczące YouTube, Video Marketingu, obróbki graficznej i innych. Przegląd prowadzę wspólnie z Pawłem Pieczką, a o newsach na bieżąco dowiadują się subskrybenci tego kanału YT. Na koniec miesiąca, na Fanpage i tu na blogu pojawia się zbiorcze podsumowanie wszystkich ciekawostek.
Marketing news luty 2022. Podsumowanie
Najważniejsze nowinki – tu skrót, a na video na dole rozwiniecie + komentarze.
- Facebook – weryfikacja tożsamości albo utrata dostępny do Fanpage (to nie ściema, sprawdź!)
- Możliwy koniec Facebooka i Instagrama dla użytkownik z UE?
- Amazon pobił Youtube’a w zyskach z reklam
- Lubisz robić screeny z rozmów na messengerze? Fajnie, od teraz Twój rozmówca się o tym dowie.
- Jak działa planer postów na Facebooku i kiedy warto z niego skorzystać?
- Meta ostrzega o możliwości wyłączenia usług. Straszak czy realia?
- Niespodzianka: Google jednak będzie płacił wydawcom za treści.
- Zmiana i reset hasła na instagramie – aktualizacja
- Outreach marketing – ale o co chodzi?
- TikTok kontra Youtube
Źródła do omawianych nowinek znajdziesz w opisie poniższego video (przejdź na Youtube).
Video podsumowanie marketingowe
Na dziś to wszystko 🙂 Więcej podsumowań w dziale Marketingowe podsumowania.
Jeśli chcesz dodać coś ciekawego, co poza w/w wyszperałeś w sieci – zostaw komentarz.
Jeśli pomysł na takie comiesięczne zestawienia Ci się podoba – również będzie nam miło, jeśli dasz znać niżej 🙂