MLM. Jak mówić czym się zajmujemy, żeby nie mówić wprost?
Jak wzbudzać ciekawość i nie podawać biznesu na tacy? MLM. Jak mówić czym się zajmujemy, żeby nie mówić wprost ?
I po co tak mówić?
Może łatwiej jest napchać komuś ulotek na priv, zasypać swój FB ofertami firmy, w której się działa i liczyć że ludzie będą to brać w ciemno i na hurrraaa? 😉
Rozmowa w temacie marketingu odwróconego, czyli jak odrzucić na bok schematy, wierszyki kopiuj-wklej i wytyczne pod tytułem jak zaspamować komuś priva swoją ofertą mlm, na rzecz działania długofalowego, ale ludzkiego, smacznego i pobudzającego ciekawość. Bez zabijania potencjalnego klienta i działań na krótką metę.
W tym temacie rozmawiałam ostatnio z Rafałem Prokockim na grupie marketingowej, niżej dla Was część tej rozmowy:)
MLM. Jak mówić czym się zajmujemy, żeby nie mówić wprost ?
Nagranie w w/w temacie:
Jeśli ten fragment rozmowy Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie mocno okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość, ale wyłącznie w naszej grupie marketingowej na FB (jest darmowa).
Jak do niej dołączyć? Napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, fejk profili, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).
Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnym biznesów, projektów, firm, cudów, itd.
Po prostu Marketing.
.