Reguła wzajemności, czyli Don Corleone w praktyce marketingowej
Czym jest słynna reguła wzajemności?
Jak sprawdza się w naszych działaniach marketingowych, jak ją wykorzystać w marketingu rekomendacyjnym i co ma do tego Don Corleone? 😉
O tym i o wielu innych rzeczach rozmawiałam z Grzegorzem Sałańskim – niżej możecie posłuchać tej rozmowy i mam nadzieję, wyjąć z niej coś, co będzie Wam przydatne w Waszych działaniach w systemach rekomendacyjnych, i ogólnie na social mediach.
Reguła wzajemności: coś, czego nie „złapiesz” i nie stworzysz, ale nad czym możesz skutecznie pracować, o ile znasz zasady gry.
Nagranie:
Reguła wzajemności, czyli Don Corleone w praktyce marketingowej
Wzajemność, wdzięczność, ciekawość.
Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość wyłącznie w darmowej grupie marketingowej na Facebooku.
Jak do niej dołączyć? Wyszukaj ją na fb (nazwa: Marketing.Start) i się zapisz lub napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, fejk profili, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).
Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnych biznesów, projektów, firm, cudów, itd.
Po prostu Marketing.
.
niesmiertlene i zawsze aktualne