Rodzaje grup na Facebooku. Przegląd i możliwości

grupy na fbJakie jest znacznie grup w działaniach marketingowych na Facebooku i dlaczego to właśnie grupy są aktualnie najbardziej promowane przez sam FB?

W tym odcinku rozmów marketingowych dyskutujemy o rodzajach facebook’owych grup oraz o tym, jakie można mieć korzyści z udzielania się na grupach lub nawet ich prowadzenia.

Czy własna grupa pod kątem zainteresowań, biznesu internetowego czy prowadzonej działalności gospodarczej może się przekładać na faktyczne zaangażowanie społeczności?

W ostatnich miesiącach FB wprowadził sporo zmian w kierunku usprawnienia zakładania grup i mocno zawęził typy, które w ogóle można tworzyć. Zwiększyła się też ilość obostrzeń i zasad dotyczących odpowiedzialności za grupę, jaką ponoszą jej twórcy. Czy to korzyści, a jeśli tak, to jakie? A może większa kontrola FB nad tym, co robimy i zmierzanie w kierunku wprowadzenia grup płatnych?

Obejrzyj, posłuchaj, sprawdź.

Grupy na FB – przegląd rodzajów i możliwości

Rozmowa z Pawłem Pieczką i Grzegorzem Sałańskim

Co powinieneś wiedzieć o grupach na FB?

  • Jakie są ich podstawowe rodzaje?
  • Czego Facebook wymaga do adminów tworzących grupę?
  • Jak się nowości w ustawieniach prywatności grup?
  • I dlaczego FB kładzie coraz większy nacisk na grupy, a nie na fanpage?

4 komentarze

  • Dorota Michałek

    i kolejna dawka mega wiedzy.
    Przyznam, że po macoszemu traktowałam/traktuję grupy.
    Z tego co sie własnie od Ciebie dowiedziałam – czas zrewidować własne poglądy 🙂

  • Kilka przygód za mną, kilka wpadek z grupami . I tak naprawdę przede mną. Dzięki za tipy.

  • Jeszcze nie zakładałem. Dobra wiedza mobilizuje

  • Grupy to potęga, nawet w tych spamerskich da się nawiązać kontakty 🙂 trzeba tylko wiedzieć jak