Rodzaje grup na Facebooku. Przegląd i możliwości
Jakie jest znacznie grup w działaniach marketingowych na Facebooku i dlaczego to właśnie grupy są aktualnie najbardziej promowane przez sam FB?
W tym odcinku rozmów marketingowych dyskutujemy o rodzajach facebook’owych grup oraz o tym, jakie można mieć korzyści z udzielania się na grupach lub nawet ich prowadzenia.
Czy własna grupa pod kątem zainteresowań, biznesu internetowego czy prowadzonej działalności gospodarczej może się przekładać na faktyczne zaangażowanie społeczności?
W ostatnich miesiącach FB wprowadził sporo zmian w kierunku usprawnienia zakładania grup i mocno zawęził typy, które w ogóle można tworzyć. Zwiększyła się też ilość obostrzeń i zasad dotyczących odpowiedzialności za grupę, jaką ponoszą jej twórcy. Czy to korzyści, a jeśli tak, to jakie? A może większa kontrola FB nad tym, co robimy i zmierzanie w kierunku wprowadzenia grup płatnych?
Obejrzyj, posłuchaj, sprawdź.
Grupy na FB – przegląd rodzajów i możliwości
Rozmowa z Pawłem Pieczką i Grzegorzem Sałańskim
Co powinieneś wiedzieć o grupach na FB?
- Jakie są ich podstawowe rodzaje?
- Czego Facebook wymaga do adminów tworzących grupę?
- Jak się nowości w ustawieniach prywatności grup?
- I dlaczego FB kładzie coraz większy nacisk na grupy, a nie na fanpage?
Więcej naszych pomysłów i rozkminek związanych z prowadzeniem facebooka i wykorzystywaniem go jako narzędzia do marketingu, znajdziesz na FanPage „Swoją Drogą”.
i kolejna dawka mega wiedzy.
Przyznam, że po macoszemu traktowałam/traktuję grupy.
Z tego co sie własnie od Ciebie dowiedziałam – czas zrewidować własne poglądy 🙂
Kilka przygód za mną, kilka wpadek z grupami . I tak naprawdę przede mną. Dzięki za tipy.
Jeszcze nie zakładałem. Dobra wiedza mobilizuje
Grupy to potęga, nawet w tych spamerskich da się nawiązać kontakty 🙂 trzeba tylko wiedzieć jak