Google Helpful Content – co to takiego?

Google Helpful ContentGigant internetowego wyszukiwania nie daje odetchnąć. Zmiany gonią zmiany, a twórcy stron www i seowcy mają co robić! Na plan właśnie wchodzi Google Helpful Content. Co to jest i jak namiesza na rynku optymalizacji stron, do którego i tak nigdy nie zdążymy się w pełni przyzwyczaić?

O w/w nowince mówi się w ostatnich tygodniach wiele, ale jeśli jeszcze nie wiesz, jak ją ugryźć, to podpowiadamy:)

W telegraficznym skrócie:

  • Algorytmy Google będą od teraz promować „nieco” inne treści niż zwykle
  • Koniec z pozycjonowaniem tekstów clickbajtowych, które niczego za sobą nie niosą
  • Koniec z odtwórczymi treściami, w jakich specjalizuje się wiele portali! Jeśli tekst powstał jako przeróbka innego i nie ma w nim tak naprawdę żadnej większej wartości – wyleci w kosmos.
  • Algorytmy będą promować i wybijać w rankingach teksty unikalne, niepowtarzalne, wspaniałe (ho,ho…) i wnoszące do naszego życia realną wartość
  • Zyskają artykuły i opracowania będące odpowiedzią na konkretne zagadnienia i wyczerpujące temat w całości
  • Google namierzy, wyszuka i zdeklasyfikuje treści, które wg jego „maszynki” są nieprzydatne
  • Cudu tego dokona sztuczna inteligencja… 😉

Nie wiem, jak Ty, ale ja mam na samą myśl ciary…

Więcej na video:

Google Helpful Content – co to takiego?

Więcej

Wszystkie materiały z marketingowymi instrukcjami znajdziesz na kanale Youtube Ogarniemy to. Na moim blogu, czyli tutaj wpisy publikowane są z opóźnieniem (ups!). Jeśli tematyka Cię ciekawi – sprawdź najpierw kanał na YT i Fanpage Ogarnięci Online. Bardzo możliwe, że znajdziesz tam już kolejne odcinki tego cyklu!

Pytania? Zostaw niżej komentarz. Odpowiemy, wyjaśnimy.

5 komentarzy

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *