Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Twój obraz na FB

Stara prawda mówi, że ludzie wyrabiają sobie o Tobie zdanie w ciągu kilku sekund, a jednocześnie sami chcieliby, żeby nie oceniać ich po pozorach czy pierwszym wrażeniu. Prawda?

A no właśnie… Niby nie oceniamy książek po okładkach, a jednak nasza podświadomość właśnie to robi!

Jeśli działasz marketingowo na social mediach, masz swojego Facebooka, fanpage czy Instagrama, to dbając o swój wizerunek tworzysz na nim różne treści. Niektóre cieszą się małym zainteresowaniem, inne ogromnym!

Jak tworząc je nie zapomnieć o tym, że „klienci patrzą”? I jakie przełożenie na Twoją potencjalną sprzedaż może mieć to, jak odbierają Cię inni?

Dziś rozmawiamy o budowaniu swojego obrazu w social mediach – zarówno pod kątem działań w marketingu rekomendacyjnym, jak i prowadzenia własnej firmy. Pisać profil „dla jaj”, bo żarty zawsze dobrze się sprzedają, czy może wręcz przeciwnie: unikać ich, jeśli naszym planem jest budowanie wizerunku eksperta?

Obejrzyj poniższy materiał – znajdziesz w nim kilka ciekawych spostrzeżeń o prowadzeniu swojego profilu na SM.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Twój obraz na social mediach

Rozmowa z Pawłem Pieczką, FanPage Swoją Drogą

Dlaczego niektórzy odbierają Cię inaczej, niż byś chciał?

Jak sprawiać by ludzie chętnie oglądali Twój profil?

To, co pokazujesz ma znaczenie dla tego, co i CZY coś sprzedajesz.

Jak budować swój obraz, żeby ludzie traktowali Cię serio?

One comment