Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Twój obraz na FB
Stara prawda mówi, że ludzie wyrabiają sobie o Tobie zdanie w ciągu kilku sekund, a jednocześnie sami chcieliby, żeby nie oceniać ich po pozorach czy pierwszym wrażeniu. Prawda?
A no właśnie… Niby nie oceniamy książek po okładkach, a jednak nasza podświadomość właśnie to robi!
Jeśli działasz marketingowo na social mediach, masz swojego Facebooka, fanpage czy Instagrama, to dbając o swój wizerunek tworzysz na nim różne treści. Niektóre cieszą się małym zainteresowaniem, inne ogromnym!
Jak tworząc je nie zapomnieć o tym, że „klienci patrzą”? I jakie przełożenie na Twoją potencjalną sprzedaż może mieć to, jak odbierają Cię inni?
Dziś rozmawiamy o budowaniu swojego obrazu w social mediach – zarówno pod kątem działań w marketingu rekomendacyjnym, jak i prowadzenia własnej firmy. Pisać profil „dla jaj”, bo żarty zawsze dobrze się sprzedają, czy może wręcz przeciwnie: unikać ich, jeśli naszym planem jest budowanie wizerunku eksperta?
Obejrzyj poniższy materiał – znajdziesz w nim kilka ciekawych spostrzeżeń o prowadzeniu swojego profilu na SM.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Twój obraz na social mediach
Rozmowa z Pawłem Pieczką, FanPage Swoją Drogą
Dlaczego niektórzy odbierają Cię inaczej, niż byś chciał?
Jak sprawiać by ludzie chętnie oglądali Twój profil?
To, co pokazujesz ma znaczenie dla tego, co i CZY coś sprzedajesz.
Jak budować swój obraz, żeby ludzie traktowali Cię serio?
Olewam cudze opinie na mój temat