Marketing news, październik 2022

Nowe, nowe 🙂 Comiesięczne podsumowania marketingowych newsów, jakie pojawiają się na tym blogu – zmieniają formę!

Dziś, ostatni raz widzicie na blogu pełną rozpiskę aktualności z platform społecznościowych oraz dołączone do nich video z omówieniem szczegółów. Kolejne marketingowe nowości pojawiać się będą w trybie „instant” na FanPage Ogarnięci Online.

Będzie krócej, szybciej i jeszcze bardziej newsowo 🙂

Co nowego wydarzyło się w ostatnich trzydziestu dniach na Facebooku, Instagramie i w Google? Jakie narzędzia i funkcje wchodzą do gry? Co będzie „trendy” i czego nie może zabraknąć w naszych marketingowych działaniach? No i czy my w ogóle z tym wszystkim damy radę nadążyć? Sprawdzamy, ogarniamy, podpowiadamy! Poniższy wpis jest oczywiście dużym skrótem i chyba nie sposób byłoby tu zmieścić wszystko, ale najważniejsze rzeczy są! Od punktów – w tekście, a całość, omówioną na video, znajdziesz w nagraniu na końcu artykułu.

Marketing październik 2022. Podsumowanie newsów

Najważniejsze nowinki – tu skrót, a na video na dole rozwiniecie + komentarze.

  • Mark Zuckerberg: będą duże cięcia w Meta (Facebook)
  • Facebook wprowadza nową metodę personalizacji Aktualności
  • Recykling treści – marketerzy to uwielbiają
  • UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
  • Nick na Youtube? Już wkrótce!
  • Niektóre funkcje Tik Toka tylko dla dorosłych
  • Metaverse – 7 rzeczy, które warto wiedzieć
  • Aplikacja YouTube będzie ciemniejsza i jaśniejsza jednocześnie

Źródła do omawianych nowinek znajdziesz w opisie poniższego video (przejdź na Youtube).

Video podsumowanie marketingowe

Na dziś to wszystko 🙂 Więcej podsumowań w dziale Marketingowe podsumowania.

Jeśli chcesz dodać coś ciekawego, co poza w/w wyszperałeś w sieci – zostaw komentarz.

Jeśli pomysł na takie comiesięczne zestawienia Ci się podoba – również będzie nam miło, jeśli dasz znać niżej 🙂

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *