Marketing news, październik 2022
Nowe, nowe 🙂 Comiesięczne podsumowania marketingowych newsów, jakie pojawiają się na tym blogu – zmieniają formę!
Dziś, ostatni raz widzicie na blogu pełną rozpiskę aktualności z platform społecznościowych oraz dołączone do nich video z omówieniem szczegółów. Kolejne marketingowe nowości pojawiać się będą w trybie „instant” na FanPage Ogarnięci Online.
Będzie krócej, szybciej i jeszcze bardziej newsowo 🙂
Co nowego wydarzyło się w ostatnich trzydziestu dniach na Facebooku, Instagramie i w Google? Jakie narzędzia i funkcje wchodzą do gry? Co będzie „trendy” i czego nie może zabraknąć w naszych marketingowych działaniach? No i czy my w ogóle z tym wszystkim damy radę nadążyć? Sprawdzamy, ogarniamy, podpowiadamy! Poniższy wpis jest oczywiście dużym skrótem i chyba nie sposób byłoby tu zmieścić wszystko, ale najważniejsze rzeczy są! Od punktów – w tekście, a całość, omówioną na video, znajdziesz w nagraniu na końcu artykułu.
Marketing październik 2022. Podsumowanie newsów
Najważniejsze nowinki – tu skrót, a na video na dole rozwiniecie + komentarze.
- Mark Zuckerberg: będą duże cięcia w Meta (Facebook)
- Facebook wprowadza nową metodę personalizacji Aktualności
- Recykling treści – marketerzy to uwielbiają
- UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
- Nick na Youtube? Już wkrótce!
- Niektóre funkcje Tik Toka tylko dla dorosłych
- Metaverse – 7 rzeczy, które warto wiedzieć
- Aplikacja YouTube będzie ciemniejsza i jaśniejsza jednocześnie
Źródła do omawianych nowinek znajdziesz w opisie poniższego video (przejdź na Youtube).
Video podsumowanie marketingowe
Na dziś to wszystko 🙂 Więcej podsumowań w dziale Marketingowe podsumowania.
Jeśli chcesz dodać coś ciekawego, co poza w/w wyszperałeś w sieci – zostaw komentarz.
Jeśli pomysł na takie comiesięczne zestawienia Ci się podoba – również będzie nam miło, jeśli dasz znać niżej 🙂