Różne social media, różni odbiorcy, różne treści?

różne social mediaNie wiem z jakich social mediów korzystasz na co dzień, ani czy jest to tylko jedna platforma, ale jeśli działasz w marketingu internetowym i zarabiasz z wykorzystaniem internetu to… warto pamiętać o dywersyfikacji 🙂

I nie chodzi mi tutaj o dywersyfikację pieniądza, ale o różnicowanie miejsc, w których tworzysz swoją markę, biznes, kontakty.

Do dyspozycji mamy dzisiaj wiele platform społecznościowych, a ponieważ każda z nich jest nieco inny i bazuje na zupełnie innym „targecie” użytkowników, to warto wiedzieć jakie dodawać na nich treści. Wszędzie to samo? Wszędzie różna zawartość? A może przekierowywanie  uwagi użytkowników jednej platformy social media, w inne miejsce, w którym docelowo prowadzisz sprzedaż?

Dzisiaj rozmowa w temacie:

Różne social media, różni odbiorcy, różne treści?

Facebook, Instagram, Tiktok.
Czy dodawać to samo I jakie to ma znaczenie?

Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie mocno okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość, ale wyłącznie w naszej grupie marketingowej na FB.

Jak do niej dołączyć? Napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).




Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnym biznesów, projektów,  firm, cudów, itd.

Po prostu Marketing.

.

2 komentarze