Różne social media, różni odbiorcy, różne treści?
Nie wiem z jakich social mediów korzystasz na co dzień, ani czy jest to tylko jedna platforma, ale jeśli działasz w marketingu internetowym i zarabiasz z wykorzystaniem internetu to… warto pamiętać o dywersyfikacji 🙂
I nie chodzi mi tutaj o dywersyfikację pieniądza, ale o różnicowanie miejsc, w których tworzysz swoją markę, biznes, kontakty.
Do dyspozycji mamy dzisiaj wiele platform społecznościowych, a ponieważ każda z nich jest nieco inny i bazuje na zupełnie innym „targecie” użytkowników, to warto wiedzieć jakie dodawać na nich treści. Wszędzie to samo? Wszędzie różna zawartość? A może przekierowywanie uwagi użytkowników jednej platformy social media, w inne miejsce, w którym docelowo prowadzisz sprzedaż?
Dzisiaj rozmowa w temacie:
Różne social media, różni odbiorcy, różne treści?
Facebook, Instagram, Tiktok.
Czy dodawać to samo I jakie to ma znaczenie?
Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie mocno okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość, ale wyłącznie w naszej grupie marketingowej na FB.
Jak do niej dołączyć? Napisz do mnie, i wtedy Cię do niej dodam (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).
Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnym biznesów, projektów, firm, cudów, itd.
Po prostu Marketing.
.
nie da sie korzystac ze wszyskiego, ale 2-3 social media kazdy powinien miec, jezeli dziala marketingowo
też myślę, że to takie minimum.