Współpraca barterowa w marketingu rekomendacyjnym

barter wymianaJak wykorzystać bezgotówkową wymianę „reklamy”, towarów i usług, jeśli działasz w marketingu rekomendacyjnym?

Czym jest barter i co możesz dzięki niemu zyskać?

Prowadzenie bloga czy strony internetowej związanej z projektem rekomendacyjnym, który promujesz i na którym zarabiasz, np: mlm związany ze sprzedażą kawy, suplementów diety, szamponów, odżywek, czy z promocją projektów okołofinansowych,to również dobra okazja do tego, by poprzez wymianę barterową z innymi  twórcami, stronami i firmami zyskać dla siebie np.: ruch na własną stronę, darmową reklamę czy konkretne produkty, które chciałbyś mieć.

W tym nagraniu opowiem Ci krótko czym jest barter i jak możesz na nim skorzystać robiąc marketing rekomendacyjny.

Na konkretnych przykładach:

MLM-ów sprzedajacych kawę, suplementy diety, szampony, oraz różnego rodzaju produkty finansowe.

Współpraca barterowa w marketingu rekomendacyjnym

Do poczytania w temacie barteru:

  • Zarabianie na blogu za kosmetyki i rajstopki: artykuł tutaj.
  • Co influencerzy sądzą o barterze? : tutaj.

Chcesz wiedzieć więcej?

Całość możesz obejrzeć na Facebooku, w darmowej grupie Marketing.Start.

Jak do niej dołączyć? Wyszukaj ją sobie na Facebooku i wyślij prośbę o dodanie (zakładając, że faktycznie chcesz zajmować się marketingiem, w szeroko pojętym znaczeniu, – bo to nie jest grupa przypadkowych ludzi, fejk profili, ani miejsce do spamowania ogłoszeniami, czy inne temu podobne wynalazki).




Ba! Od razu uprzedzę: nie promujemy tam żadnych biznesów, projektów, firm, cudów, itd.

Po prostu Marketing.