Rozmowa. Marketing rekomendacyjny w czasie rosnącej ceny Bitcoina

rozmowy bitcoinMarketing rekomendacyjny w czasie rosnącej ceny Bitcoina…

Czyli jak nie powtórzyć błędów z 2018 roku?
Jak wykorzystać pewne okazje i jak nie zostać z ręką w nocniku?

Dziś na tapetę wraca rozmowa z Tomaszem Pawlikiem, którą jakiś czas temu toczyliśmy w grupie „Marketing.Start” na Facebooku.

Dlaczego wraca?

A no dlatego, że słynny halving Bitcoina coraz bliżej, i już od pewnego czasu pojawiają się w sieci głosy, że nie opłaca się robić żadnych projektów rekomendacyjnych, najlepiej olać wszelkiego rodzaju firmy MLM, sprzedaż czegokolwiek, czy nawet etat i zapakować się po uszy w Bitcoina, bo… gdy nadejdzie halving w 2020 to wszyscy będziemy milionerami…” itd itd

Czy aby na pewno?

W tej rozmowie wracamy myślami do sytuacji z końca 2017 i początku 2018 roku, kiedy to również setki osób rzucały wszystko i władowywały się w Bitcoina po uszy, licząc że już wkrótce będzie ich stać na wszystko, bo pompa na tej kryptowalucie, podobnie jak i cena – była coraz większa. A ponieważ nic nie może wiecznie trwać to… bańka pękła.

Jak to się opłaciło i komu? I co się stało dalej?

Nagranie:

Marketing rekomendacyjny w czasie rosnącej ceny Bitcoina

Czyli… jak nie powtórzyć błędów z 2018 roku?

Jeśli ten fragment Cię zaciekawił (masz tutaj jedynie okrojone urywki), to możesz obejrzeć całość wyłącznie w darmowej grupie marketingowej na Facebooku.

Po prostu Marketing.

One comment